  • Data: 2005-03-15 07:38:24
    Temat: Re: WKU - prośba o pomoc
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Subzero wrote:

    > Roczni 79. Przysłali wcześniej że jak dam zaświadczenie o
    > absolutorium lub dyplom to przenosza do rezerwy. Absolutorium juz
    > mialem, dyplomu nie ale nie dostarczylem. Na poczatku marca wyslalem
    > zaswiadczenie o uzyskaniu absolutorium. Podczas rozmowy telefonicznej
    > powiedziano mi ze teraz juz nie przeniosa mnie do rezerwy bo za pozno
    > - trzeba czekac na nowe rozporzadzenie MON (ale przeciez stan
    > faktyczny byl taki ze bylem wtedy absolwentem ale nie dostarczylem
    > dokumentu). Dzisiaj - 14 marca dostalem wezwanie na WKU celem
> [...]

    Które to WKU?
    Ponad rok temu był podobny problem z WKU na Mokotwie w DC, i poszedł
    "okólnik" ;-) do wszystkich WKU, że mają przenosić, bo w rozporządzeniu
    nie ma nic o dostarczaniu zaswiadczeń... W związku z tym jak nie
    przeniosą tych, których powinni w terminie obowiązywania
    rozporządzenia, to w pewnym sensie niedopełnią obowiązku... Wbrew
    pozorom poważna sprawa, bo narusza dyscyplinę budżetową...
    Najwygodniej będzie się obronić i z kompletem papierków pójść do nich.
    Nie stresuj się, po prostu nie mają potwierdzenia, że masz
    absolutorium/dyplom.

    Ale gdyby się trafił ktoś bardzo umęczliwy, nie przyjmuj pod żadnym
    pozorem biletu. Odwołasz się i będzie spokój.

    --
    Pozdro
    Massai