  • Data: 2002-06-03 23:39:07
    Temat: Vizja TV
    Od: "niebiesko_oka" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam taki mały proeblem , (troszke sie rozpisze) chodzi o to że
    podpisałam umowe z WIZJA TV na 12 miesięcy i zgodnie z umową
    zapłaciłam xxxx zł za okres 12 miesięcy ! po upływie terminu ważności umowy
    napisałam do wizji że nie chce więcej mieć nic z nimi doczynienia ,
    mam na myśli reklamy jak i namawianie mnie do podpisania kolejnej umowy !!!
    okazuje sie że wizja tv nie dostała odemnie takiej prośby więc wedłóg ich
    ja nadal chcę kontynuować z nimi umowe i nadal mam pałacić określone wedłóg
    nich opłaty
    za usługi , z których nie kożystam !!!
    zastanawia mnie fakt : jak po zakończeniu umowy z nimi została podpisana umo
    wa
    między mną (klientem) a dostawcą usług ?!?!? jak to możliwe że ja nadal mino
    mojej woli
    nadal jestem ich klientką ?!?!?!]
    Vizja Tv ma możliwość odtrzymania odmówienia zawarcia umowy drogą elektornic
    zną
    a jednak twierdzi że nie dostała odemnie żadanego maila !!!
    dostałam faktóre do zapłacenia i nie wiem za co to jest nalażnośc , wiem tyl
    ko że
    jak nie zapłace tego to będe miała sprawe w sądzie !!!
    jestem na dzień dzisiejszy tak zła że mam wrażenie że to ja moge podać
    do prokuratury Vizję za wyłudzenie odemnie pieniędzy !!!
    czy ktoś miał taki lub podobny problem co ja ???

    Pozdrawiam An