  • Data: 2006-04-04 12:59:01
    Temat: Utracony dowod...
    Od: HS Thompson <h...@s...la> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie... co robic w wypadku straty dowodu i prawa jazdy?
    (Prawdopodobnie zagubienia, ale moze kradziezy...) Zglosilem oczywiscie
    w Urzedzie Miasta, zglosilem tez w banku i w sieciach komorkowych. Nie
    wiem, co jeszcze robic - zglaszac na policji (przyjma w ogole)? Dzwonic
    do kazdego miejsca, w ktorym cudze dokumenty sa "tradycyjnie"
    wykorzystywane (sieci sklepow z elektronika? wypozyczalnie drogiego
    sprzetu?)? Dawac ogloszenie o uniewaznieniu?

    Jeszcze innym problemem jest to, ze nie jestem na 100% pewien, kiedy do
    tego doszlo - dokumenty mialem w mini portfeliku w odrebnej kieszeni
    kurtki i siegalem po nie, kiedy trzeba bylo... i pewnego dnia siegnalem,
    a ich nie bylo. Zniknac mogly w zasadzie w ciagu wiekszosci danego
    tygodnia.