  • Data: 2005-09-27 09:56:15
    Temat: Uszkodzony staw palca - (w pracy? odszkodowanie)
    Od: "dekro" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Podczas zawodów sportowych z okazji xx-lecia firmy organizowanych
    przez moją firmę (w sobotę - dzień wolny od pracy), uszkodziłem palec. Nie
    jest to złamanie ani pęknięcie lecz uszkodzenie jakiejś tam płytki w
    przegubie. palec mocno spuchł. Założono mi szynę na ok. 6 tyg. Jest to prawa
    ręka. Czy mogę starać się o odszkodowanie z ZUS-u ? Czy jest to traktowane
    tak jakby się to stało w pracy ? pozdrawiam