  • Data: 2010-08-18 14:39:39
    Temat: Uszkodzenie pojazdu przez spadające odłamki szkła ?
    Od: "K.B." <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pocztałem troche archiwum i mam pytanie czy identycznei jak dla "dziurawej
    drogi"
    można dochodzić odszkodowania za spadającą z budynku szybę ?
    Samochód zaparkowany obok budynku na 1 pietrze szyba peweni już była
    pęknieta i kawałek spadając uszkodził samochód - prawy przedni słupek
    zarysowanie i wgniecenie.

    Po pierwsze ustalam kogo jest budynek - u troceh problem bo to budynek
    opuszczony po państwoej instytucji - złożyłem pismo w Urzedzie Miejskim żeby
    wskazali czy oni tym administrują czy ktoś inny.
    Wiecej faktów - strasznie się Pani dopytywała z urzędu gdzie stałem.
    Stałem obok budynku - nie ma tam zakazu parkowania ani nic takiego.
    Argumentowała mi że stałem na gruncie SKARBU PAŃSTWA - no ale co z tego ?
    mogłem przechodzić i na mnei spaśc ta szyba i co - jak skarbu państwa to nic
    bym nie dostał za to że na mnie coś spadło?