    From: d...@w...sobie.to
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Usprawiedliwienie nieobecnosci na rozprawie - jak to jest?
    Date: Tue, 16 May 2006 08:37:06 +0000 (UTC)

    Heh...

    Mialem dwa terminy jednego dnia, w dwoch roznych sadach (oddalonych o 15km),
    z przesunieciem 30 minut. W obu wypadkach bylo napisane "obecnosc obowiazkowa".

    Zlozylem na jednej z nich pismo z wnioskiem o nierozpatrywanie pod moja nieobecnosc
    oraz usprawiedliwieniem z powodu kolizji i zalaczylem drugie wezwanie.

    I... sedzia nie uwzglednil :)
    Pod nieobecnosc zapadl wyrok, tylko odroczyli publikacje. Dodam ze to byl
    pierwszy termin, wiec w efekcie wcale nie wzialem udzialu.

    Macie jakies wskazowki czym powinien kierowac sie sedzia? Swita mi, ze kolizja
    wobec braku pelnomocnika obliguje do usprawiedliwienia nieobecnosci, ale
    nie potrafie tego nigdzie znalezc :(

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    6. Set your roommate's bed on fire. Apologize and explain that you've