  • Data: 2006-05-17 07:22:46
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecnosci na rozprawie - jak to jest?
    Od: d...@w...sobie.to szukaj wiadomości tego autora

    stern <s...@0...pl> wrote:

    > hmmm,
    > jeśli przegrałeś to można z tego zrobić niezły zarzut apelacyjny.

    Jeszcze nie wiem, odroczono publikacje orzeczenia, ale jakies zapadlo.
    I tak mi wlasnie swita apelacja ze zwrotem do ponownego rozpatrzenia,
    ale chcialem sie powolac na konkretny art odnoszacy sie do takiej
    sytuacji i nie moge nic sensownego znalezc.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    44. Move everything to one side of the room. Ask your roommate if he