  • Data: 2006-05-18 05:48:02
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecnosci na rozprawie - jak to jest?
    Od: d...@w...sobie.to szukaj wiadomości tego autora

    stern <s...@0...pl> wrote:

    > nieważnośc postępowania: pozbawienie strony możności obrony praw - 379
    > pkt 5) kpc, albo 299 kpc
    > ale oba wymagają mocnego uzasadnienia, bo przecież nie było przeszkód
    > dla pisemnego wyjaśnienia sprawy, jeszcze przed wyznaczonym terminem
    > rozprawy.

    Bylem przeczytac akta. Okazalo sie, ze nie doreczono mi dwoch pism,
    w tym zmiany powodztwa (jestem tam pozwanym). No to sie pewnie nada,
    bo niewiele moglem w tej sytuacji, zwlaszcza nie znajac powodztwa :)

    Ale to jest dosc porazajace - ja sobie poradze, ale co taki glupi sedzia
    narobi innym, ktorzy sobie nie radza?

    BTW - jak w takiej sytuacji zmienic sedziego?

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    29. Walk backwards all the time. Then pretend to trip and hurt