  • Data: 2009-04-03 13:38:26
    Temat: Umowa o prace - interpretacja zapisu
    Od: Pietia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jest umowa o prace na czas nieokreslony. W umowie znajduje sie zapis

    "Strony zgodnie postanawiają ,że niniejsza umowa nie może być rozwiązana
    przez Pracodawcę za wypowiedzeniem przez okres od dnia podpisania umowy
    do dnia X"

    Teraz pytanie czy pracodawca moze wreczyc wypowiedzenie przed terminem
    X? wreczenie wypowiedzenia jest rownoznaczne z rozwiazaniem umowy?

    Pytam bo przyszedl mi do glowy taki scenariusz: Mam miesieczny okres
    wypowiedzenia, miesiac przed terminem X dostaje wypowiedzenie i koncze
    prace dokladnie w dniu X. Taki scenariusz jest zgodny z umową ?

    Pietia