  • Data: 2009-04-05 18:20:59
    Temat: Re: Umowa o prace - interpretacja zapisu
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 5 Apr 2009 16:20:52 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    > wiadomości news:gra1e4$hua$1@inews.gazeta.pl...

    > No ten właśnie jest bardziej korzystny.

    własnie dlatego dziwne to wszystko, ale zdarzają się zakłady pracy, gdzie
    pracodawcy zalezy na małej rotacji, ale sprawy takie raczej reguluje się
    atrakcyjnym wynagrodzeniem i dobrymi warunkami pracy, przykładowo premia
    kwartalna, dopłaty do wyżywienia, upominki dla dzieci itp itp

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/