    From: "Joanaa" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uciazliwy sasiad
    Date: 2 Jul 2006 20:06:58 +0200

    Witam,
    Sasiad z bloku obok lubi sobie sluchac glosno muzyki - jak przed poludniem (ok.
    godz. 10-11) wlaczy sprzet grajacy, to nie wylacza on go az do ok. godz. 21.
    Glosnosc muzyki jest taka, ze spokojnie mozna byloby sobie zrobic piknik przed
    blokiem. Do tego jeszcze reperturar jest taki, ze zupelnie mi nie odpowiada. W
    tygodniu to jest maly problem, bo jestem w robocie, a potem lubie sobie
    pozwiedzac sklepy albo odwiedzic znajomych, ale jednak w weekendy lubie miec
    cisze (oczywiscie inni sasiedzi troche pochałasuja, ale to jest OK). Co takiemu
    typowi mozna zrobic? Podobno do odtwarzania muzyki publicznie trzeba miec
    zezwolenie?

    Pozdrawiam,
    Joanaa