  • Data: 2005-06-01 21:09:44
    Temat: Uciążliwi sąsiedzi
    Od: "MariolaK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam w bloku 4-ro rodzinnym z boku mieszkają sąsiedzi, którzy nocami
    awanturują się i strasznie krzyczą pod wpływem alkoholu. Zdarza się to 1-2
    razy w tygodniu.Ja to może jakoś zniosłabym ale najgorsze jest to że moje
    dzieciaki budzą się podczas tych awantur bo ściana ćieńka i wszystko
    słychać. A sąsiedzi potrafią krzyczeć nawet o 1:00 w nocy. Poradźcie co mam
    z nimi zrobić bo dłużej już tego nie wytrzymam.

    Pozdrawiam Mariola