  • Data: 2007-11-03 11:01:05
    Temat: Tymczasowe zameldowanie
    Od: "Marcy Shan" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jestem zameldowana w miejscowosci A - ktora to, jest dla mnie miejscowoscia
    rodzinna i tam tez, polozony jest moj dom rodzinny z ktorego nikt mnie nie
    wyrzuci ;) Przeprowadzilam sie do miejscowosci B oddalonej od miejscowosci A
    o kilkaset km - i chcialabym sie tam zameldowac (tymczasowo). Za niedlugi
    czas chce otworzyc dzialalnosc gospodarcza oraz bede miala 'przyjemnosc'
    zarejstrowania auta. Moje pytanie - jak mam postapic? Nadmienie, ze nie chce
    zmieniac dokumentow, rachunkow bankowych itp. bo nie wiem jak dlugo bede
    przebywac w obecnym miejscu zamieszkania... Czy mam dokonac wymeldowania
    calkowitego i zameldowac sie w obecnym miejscu zamieszkania? Jak mam sie
    zameldowac? Jakie dokumenty sa potrzebne - umowa najmu? itp. Czy dostane
    jakis papierek potwierdzajacy moje nowe miejsce zamieszkania? Czy wszystko
    jest w formie eletronicznej? ;) Firme chcialabym zarejstrowac na obecny
    adres faktycznego zamieszkania, tablice rejstracyjne rowniez. Licze na
    konstruktywne odpowiedzi...