  • Data: 2007-11-03 18:32:39
    Temat: Re: Tymczasowe zameldowanie
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcy Shan pisze:
    > jest w formie eletronicznej? ;) Firme chcialabym zarejstrowac na obecny
    > adres faktycznego zamieszkania, tablice rejstracyjne rowniez. Licze na
    > konstruktywne odpowiedzi...

    Olej sprawe zameldowania :-)
    W urzedzie skarbowym mozna wpisac oba adresy, adres zameldowania i adres
    zamieszkania, wiec w przypadku dzialalnosci gospodarczej nie ma to
    znaczenia. Pewnie jedynym problemem z dzialalnoscia bedzie to ze
    rejestrujesz ja w urzedzie miasta, na terenie ktorego jestes
    zameldowana. Czeka cie wiec wycieczka do miasta A.