  • Data: 2002-06-26 10:01:37
    Temat: Trochę go postraszę ...
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Spisaliśmy umowę z gościem na wykonanie pokrycia dachu. Miał poprawić
    więźbę dachową (po sobie, bo nie dokończył wcześniej) i połóżyć dachówkę i
    zrobić obróbki kominów, rynny itp. Pracował do mementu jak kazałem mu poprawić
    ewidentne niedociągnięcia. Zwinął ekipę i nie pojawił się. Złamał punkty umowy
    mówiące o staranności wykonania pracy i do tego dojdą odsetki za nieterminowe
    wykonanie prac. Krzywizny, źle zamocowane łaty itp. Wziął zaliczkę i pewną
    część zapłaty. Udokumentowana jest tylko zaliczka.
    Z różnych źródeł wiem, że działalnośc gospodarczą ma aktualnie zawieszoną.
    Chcę delikatnie nakłonić go do powrotu i naprawienie błędów. Jak nie zrozumie
    po dobroci, chcę go totalnie zrujnować.
    Nie wiem, czy on sobie myśłał, że odwali dziadostwo i weźmie łatwą kasę, ale
    chyba się przeliczy. Wiele prac wykonywał pod moją nieobecność, a ja jedynie
    oglądałem je i informowałem o brakach i błędach.
    Chcę nasłać na niego Urząd Skarbowy i ZUS. Dodatkowo wiem, że przebudowywuje
    kupiony niedawno dom, więc nadzór budowlany też mógłby go nawiedzić (być może
    robi to nielegalnie - brak pozwolenia)
    Pomimo wszystko chcę załatwić sprawę polubownie
    Pozdrowienia