eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzybkosc lacza internetowego. › Szybkosc lacza internetowego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "GooRe" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Szybkosc lacza internetowego.
    Date: Thu, 12 Oct 2006 19:14:25 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <eglt55$q7h$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 151-moo-12.acn.waw.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1160673253 26865 62.121.103.151 (12 Oct 2006 17:14:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Oct 2006 17:14:13 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: goore
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:419479
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Od dlugiego czasu jestem uzytkownikiem "Aster".
    Przez kilka pierwszych lat dzialali doskonale, systematycznie dodawano
    "mocy" do lacza.
    Oczywiscie nie zmieniajac ceny (generalnie bajka).
    Ostatnio, tak ~ 1,5 roku, jakosc uslug jak i ceny ulegaja zmianie na gorsze.
    W ostatnim czasie ponownie zmianie ulegly parametry lacza,
    zmiana to 2 x szybsze sciaganie danych (z 1 Mb na 2 Mb).
    Niestety, zmiana jest tylko "papierkowa" czyli pozostalo bez zmian.
    Dokladniej to dzialalo kilka dni i jest teraz jak dawniej czyli 1 Mb.

    Postanowilem zareklamowac obecna sytuacje.
    Zadzwonilem, porozmawialem, ale co za ciekawostki sie dowiedzialem :(.

    Dostawca internetowy nie zapewnia (gwarantuje) w zasadzie nic.
    Podane w umowie dane dotycza parametru "do" czyli maksymalne.
    Oczywiscie gwarancji na owe nie ma zadnej.
    Czyli w teorii placimy, ale niekoniecznie dostawca musi sie wywiazac
    z umowy.

    Zapis "do" dotyczacy parametrow jest, ale gdzie zapis "od" ?

    Czy to jest zgodne z prawem ?

    Placac za jakas usluge chce miec zapewnienie o jej poprawnym dzaialaniu.
    W rozmowie z konsultantem Astera, uslyszalem, ze w teorii lacze moze byc o
    wiele
    gorsze niz zapis w umowie.

    Wychodzi na to ze firma xxx udaje, ze daje nam lepsze lacze,
    pobiera nowa (wieksza) oplate, a parametry zostaja bez zmian.

    Mozna to od nich jakos wymusic ?



    pozdrawiam
    GooRe.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1