eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSzybkosc lacza internetowego. › Szybkosc lacza internetowego.
  • Data: 2006-10-12 17:14:25
    Temat: Szybkosc lacza internetowego.
    Od: "GooRe" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Od dlugiego czasu jestem uzytkownikiem "Aster".
    Przez kilka pierwszych lat dzialali doskonale, systematycznie dodawano
    "mocy" do lacza.
    Oczywiscie nie zmieniajac ceny (generalnie bajka).
    Ostatnio, tak ~ 1,5 roku, jakosc uslug jak i ceny ulegaja zmianie na gorsze.
    W ostatnim czasie ponownie zmianie ulegly parametry lacza,
    zmiana to 2 x szybsze sciaganie danych (z 1 Mb na 2 Mb).
    Niestety, zmiana jest tylko "papierkowa" czyli pozostalo bez zmian.
    Dokladniej to dzialalo kilka dni i jest teraz jak dawniej czyli 1 Mb.

    Postanowilem zareklamowac obecna sytuacje.
    Zadzwonilem, porozmawialem, ale co za ciekawostki sie dowiedzialem :(.

    Dostawca internetowy nie zapewnia (gwarantuje) w zasadzie nic.
    Podane w umowie dane dotycza parametru "do" czyli maksymalne.
    Oczywiscie gwarancji na owe nie ma zadnej.
    Czyli w teorii placimy, ale niekoniecznie dostawca musi sie wywiazac
    z umowy.

    Zapis "do" dotyczacy parametrow jest, ale gdzie zapis "od" ?

    Czy to jest zgodne z prawem ?

    Placac za jakas usluge chce miec zapewnienie o jej poprawnym dzaialaniu.
    W rozmowie z konsultantem Astera, uslyszalem, ze w teorii lacze moze byc o
    wiele
    gorsze niz zapis w umowie.

    Wychodzi na to ze firma xxx udaje, ze daje nam lepsze lacze,
    pobiera nowa (wieksza) oplate, a parametry zostaja bez zmian.

    Mozna to od nich jakos wymusic ?



    pozdrawiam
    GooRe.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1