  • Data: 2005-05-24 11:05:05
    Temat: Sztucznie zawyzane godziny pracy
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Tydzien pracy ma 40 godzin prawda?
    No wiec jak mam ustosunkować sie do pracy 5 dni w tygodniu, od godziny 8:30
    do 17, czyli w sumie o 30 min, ponad ustawowy czas pracy...?
    Oczywiscie niby te 30 min na przerwe, jednak moja praca nie pozwala na ani
    minutke przerwy (np. ciagle dzwoniace telefony ktore TRZEBA odbierać).
    Jak w takim razie mam sie zabezpieczyć przed takim wykorzystywaniem...?
    Oczywiscie rozumiem ze czasem trzeba zostac w nadgodzinach i to jest ok, ale
    te 8.5 godziny pracy z niby 30 min, przerwa to tak
    naprawde sztuczne wydłuzanie czasu pracy, nieprawda? Jak w takim razie, przy
    podpisywaniu umowy mam rozmawiac na ten temat z pracodawca?