  • Data: 2003-11-14 21:55:15
    Temat: Swiadek
    Od: "W.L." <W...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Bedac w innym miescie mialem nieprzyjemna sytuacje i wybili mi szybe w
    aucie. Zglosilem to na policje gdyz wiedzialem kto to zrobil z zemsty.
    Opisalem policjantowi cale zajscie i jej powod. Obecnie dostalem wezwanie na
    policje w charakterze swiadka. Problem w tym, ze to jest ode mnie 200km i
    taki wyjazd raz, ze jest dla mnie kosztowny to jeszcze jest wyznaczony w
    dniu w ktorym pracuje. Moje pytanie jest. Czy policja zwroci mi koszty
    podrozy? Jestem osoba poszkodowana, a tymczasem w wezwaniu strasza mnie, ze
    jezeli sie nie zglosze to grozi mi grzywna. Co wiec poczac?