    From: "W.L." <W...@c...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Swiadek
    Date: Fri, 14 Nov 2003 21:55:15 GMT

    Bedac w innym miescie mialem nieprzyjemna sytuacje i wybili mi szybe w
    aucie. Zglosilem to na policje gdyz wiedzialem kto to zrobil z zemsty.
    Opisalem policjantowi cale zajscie i jej powod. Obecnie dostalem wezwanie na
    policje w charakterze swiadka. Problem w tym, ze to jest ode mnie 200km i
    taki wyjazd raz, ze jest dla mnie kosztowny to jeszcze jest wyznaczony w
    dniu w ktorym pracuje. Moje pytanie jest. Czy policja zwroci mi koszty
    podrozy? Jestem osoba poszkodowana, a tymczasem w wezwaniu strasza mnie, ze
    jezeli sie nie zglosze to grozi mi grzywna. Co wiec poczac?