    From: "adam.eu" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Strona w postępowaniu cywilnym, fałszywe zeznania.
    Date: Thu, 13 Dec 2007 18:00:20 +0000 (UTC)

    Witam

    Jest dla mnie oczywiste, że strona w postępowaniu cywilnym nie odpowiada za
    rozminięcie się z prawdą w zeznaniach przed sądem tak samo, jak nie odpowiada
    oskarżony w procesie karnym. Ale jeżeli ta osoba w tym samym postępowaniu
    wcześniej składała nieprawdziwe pisma do sądu, zanim jeszcze została stroną,
    to czy może ponosić odpowiedzialność prawną? Powtarzam, mam na myśli działania
    tej osoby jeszcze przed jej przystąpieniem do sprawy w charakterze strony.

    Adam