  • Data: 2007-12-14 15:43:02
    Temat: Re: Strona w postępowaniu cywilnym, fałszywe zeznania.
    Od: suddengunfire <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 14, 1:25 pm, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Ja sobie napisze na kartce że jestem geniuszem, to też popełnię
    > przestępstwo? Nawet jeśli tę kartkę, podpisaną złoże gdziekolwiek?

    gdybys te kartke mial zlozyc w miejscu, w ktorym zostales uprzedzony o
    odpowiedzialnosci karnej przy skladaniu falszywych oswiadczen, nadal
    bys ja tak brawurowo chcial tam zostawic? W nastepnym kroku strona
    przeciwna udowadnia, ze zaden z ciebie geniusz - myslisz, ze wtedy
    nadal liczylaby sie tylko twoja smiala opinia?