  • Data: 2003-05-18 14:45:00
    Temat: Stosunek US do wyrokow NSA
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Interesuje mnie taka kwestia:
    - jak sie maja orzeczenia NSA do dzialalnosci US,
    - czy US sa zobowiazane tymi wyrokami ?

    Pytam bo przytrafila mi sie taka sytuacja:
    Mialem spor z ZE, oni zadali ode mnie oplaty karnej,
    ja uwazalem ze im sie nie nalezy. Przyslali do mnie pare (chyba 2)
    wezwania do zaplaty i po ok 1/2 roku dowiaduje sie
    ze poborca skarbowy otrzymal do egzekucji tytul wykonawczy
    wystawiony przez ten ZE w zwiazku z ta oplata karna.
    Jak mozliwe jest ze US przyja do egzekucji tytul wykonawczy
    od ZE skoro NSA w wyroku III SA 1034/02 wyraznie okreslil
    ze wlasciwa droga do dochodzenia naleznosci przez ZE jest
    droga cywilna a nie administracyjna ?

    Pozdrawiam,
    Tomek