  • Data: 2003-05-18 20:34:22
    Temat: Re: Stosunek US do wyrokow NSA
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie był u ciebie nielegalny pobór energii elektrycznej.
    No wlasnie to jest kwestia sporna.
    ZE oczywiscie zglosil na policji ze im kradne prad.
    Sprawa zostala umorzona bo to byla nieprawda.
    To jednak nie przekonalo ZE i dalej domagali sie
    oplaty karnej za ten nieistniejacy nielegalny pobor e.e.

    > Takie sprawy należą do drogi sądowej.
    Tez tak uwazam :) ale ZE nie.

    > Ponieś zarzut, że niewłaściwa droga egzekucyjna i powołaj się na wyrok :
    > 1978.01.20 uchwała SN U III CZP 99/77 OSNC 1978/5-6/93
    >
    > przegląd orzeczn.: Siedlecki W. PiP 1979/5/105
    >
    > glosa: Leoński Z. OSP 1978/11/198

    Juz nie mam co podnosic zarzutu bo zaplacilem im to co chcieli
    gdyz stosowli srodek nacisku w postaci wylaczenia pradu.
    Niemniej zamierzam odzyskac te pieniadze.
    Teraz juz sie troche podszkolilem i wiem ze w takim wypadku
    musze angazowac URE.

    > Sprawy o należność za nielegalnie pobraną energię elektryczną należą do
    > drogi sądowej.

    Dzieki za informacje, szczegolnie o tej uchwale SN

    Tomek