  • Data: 2003-05-18 20:05:52
    Temat: Re: Stosunek US do wyrokow NSA
    Od: "Grupy" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ba82nt$de3$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Witam
    >
    > Interesuje mnie taka kwestia:
    > - jak sie maja orzeczenia NSA do dzialalnosci US,
    > - czy US sa zobowiazane tymi wyrokami ?
    >
    > Pytam bo przytrafila mi sie taka sytuacja:
    > Mialem spor z ZE, oni zadali ode mnie oplaty karnej,
    > ja uwazalem ze im sie nie nalezy. Przyslali do mnie pare (chyba 2)
    > wezwania do zaplaty i po ok 1/2 roku dowiaduje sie
    > ze poborca skarbowy otrzymal do egzekucji tytul wykonawczy
    > wystawiony przez ten ZE w zwiazku z ta oplata karna.
    > Jak mozliwe jest ze US przyja do egzekucji tytul wykonawczy
> [...]
    Pewnie był u ciebie nielegalny pobór energii elektrycznej.
    Takie sprawy należą do drogi sądowej.
    Ponieś zarzut, że niewłaściwa droga egzekucyjna i powołaj się na wyrok :
    1978.01.20 uchwała SN U III CZP 99/77 OSNC 1978/5-6/93

    przegląd orzeczn.: Siedlecki W. PiP 1979/5/105

    glosa: Leoński Z. OSP 1978/11/198

    Sprawy o należność za nielegalnie pobraną energię elektryczną należą do
    drogi sądowej.

    Pozdrowienia

    Michał