  • Data: 2011-05-07 18:06:47
    Temat: Sprzedaż i zakup mieszkania i podatki
    Od: Przemolo <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, chciałem się upewnić czy nie wpadnę w jakąś pułapkę podatkową:
    W grudniu 2005 kupiłem spółdzielcze mieszkanie, które obecnie sprzedaję.
    Przed jego sprzedażą kupię inne (droższe).
    Zakładam, że zgodnie z Ustawą o PIT w związku z tym, że od końca roku
    2005, w którym nabyłem mieszkanie minęło już 5 lat, nie muszę płacić
    żadnego podatku od sprzedaży mieszkania? nie muszę tym samym tłumaczyć
    się, że zainwestowałem te pieniądze w inne droższe mieszkanie?