  • Data: 2007-01-30 18:45:34
    Temat: Sprawa za naruszenie godności osob. funkcjonariusza
    Od: 8...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Niedługo mam sprawę za "chwycenie za poły i oparcie o ścianę"
    policjanta na służbie.
    Chciałbym się dowiedzieć jaka kara w praktyce jest wymieżana za to
    przestępstwo.
    Karany nie byłem. Według kodeksu do 3 lat.
    Do zdażenia doszło na komisariacie, policjant cały czas mnie uderzał w
    tył głowy,
    popychał itp. W pewnym momencie nie wytrzymałem i odepchnąłem go od
    siebie.
    Wtedy wpadli pozostali funkcjonariusze, poznęcali się trochę nademną,
    powpisywali
    niezłe kwiatki do protokołów itp.
    Czy w sądzie mam jakąś szansę na obronę? Dowodów nie mam żadnych,
    tylko słowa.
    Poprostu paranoja - sam zostałem pobity a będę ukarany za obronę
    własnej godnośći.
    pozdrawiam i liczę na pomoc