  • Data: 2009-12-30 16:58:56
    Temat: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
    Od: "Marek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie, czy normalną jest następująca sytuacja:

    Duża sieć sklepów handlujących elektroniką posiada swoją stronę internetową oraz
    (chyba) około 200 oddziałów stacjonarnych na terenie całej Polski.
    Ceny w oddziale są o około 10-20% wyższe niż na stronie internetowej.
    Na pytanie o taką rozbieżność sprzedawca mówi, że sklep internetowy, to sklep
    internetowy, ale on może mi sprzedać taniej towar, ale i tak wyjdzie drożej niż
    w przez Internet. Jednak gdy, zamówię towar przez Internet i u niego odbiorę to
    zapłacę tyle co na stronie internetowej, a nie w siedzibie.

    Dokładnie wygląda to tak:
    Telewizor na ich stronce wystawiony jest za 2100
    W sklepie na towarze widnieje cena 2600
    Sprzedawca twierdzi, że może zjechać z ceną do 2300

    Czy z prawnego punktu widzenia, taka sytuacja jest w porządku i nie łamie prawa?