  • Data: 2009-12-31 05:48:33
    Temat: Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kazik napisał(a):

    > Moim zdaniem - calkowicie normalna. W koncu odpada im mnostwo kosztow
    > przy sprzedazy przez Internet, wiec moga sobie pozwolic na promocyjna
    > cene. Tak jest prawie wszedzie.

    Ale to jest bajka bo sprzedaz przez Internet obarczona jest kosztami
    i większym ryzykiem dla sprzedawcy. Mam na myśli sprawy związane z
    transportem oraz uprawnieniami konsumenta przy takiej sprzedaży. W
    efekcie czego na niższą ceną mogą pozwolić sobie tylko te e-sklepy,
    które powyższe mają w d... i co za tym idzie jeśli jakiś problem wystąpi
    to konsument zostanie sam z problemem bo sprzedawca ręce od tego umyje.

    Opisany tu przypadek to ewidentnie marketing a nie sprzedaz ;)
    Specjalnie wystawiaja nizsza cene w "sklepie" internetowym aby zwabic
    klienta do sklepu gdzie okazuje sie, ze produkt jest drozszy. No ale
    klient zawsze moze kupic "taniej" w sklepie internetowym ;P

    j.