eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozbieżność cen w dużej sieci sklepów › Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
  • Data: 2009-12-31 13:42:14
    Temat: Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    BK napisał(a):

    > Kanalem internetowym wiele firm sprzedaje taniej, bo ten kanal jest
    > tanszy. Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby sprzedawac takze kanalem
    > tradycyjnym - drozszym.

    Moim zdaniem to tak nie dziala bo sam fakt istnienia kanlu sprzedazy
    *tanszego* wplywa na zachowania potencjalnych klientow kanalu
    tradycyjnego. W ogolnym rozrachunku taka firma traci.

    j.

    --


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1