eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozbieżność cen w dużej sieci sklepów › Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
  • Data: 2009-12-31 07:49:39
    Temat: Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    BK napisał(a):

    > Tak oczywiscie - obiektywna matematyka pokazuje, ze oplacenie kuriera
    > oraz koszty uprawnien konsumenckich [odstapienie od umowy zawartej na
    > odleglosc] sa zdecydowanie drozsze niz:
    > - zatrudnienie sprzedawcow [wynagrodzenia, zus ect.]
    > - wynajacie lokalu nadajacego sie do sprzedazy bezposredniej sprzetu
    > agd/rtv oraz ponoszenie kosztow utrzymania takiego lokalu [ochrona,
    > media ect.]
    > - wystawienie asortymentu na wystawe [czyli zakupienie dla siebie
    > kilku TV ect. ect. ktore pozniej mozna sprzedac jedynie pozniej
    > kosztow]

    Żartujesz? Przecież omawiamy *konkretną* sytuację w które sklep oferuje
    w prowadzonym pod swoją marką e-sklepie taki sam towar ale w niższej
    cenie.

    > Tak odkryles ameryke - pora powiedziec o tym wszystkim sprzedawcom,
    > ktorzy naiwnie mysla, ze kanal internetowy jest tanszy od sprzedazy
    > bezposredniej i w necie sprzet RTV/AGD jest tanszy nawet do 40% :)

    Zupełnie nie rozumiem sensu powyższego. Po za tym oferty w necie są
    tańsze o 40% - tyle, że takich ofert nie da się zrealizować bo okazuje
    się, że oferują je e-sklepy z szarej strefy. Popatrz na przykład na
    rynek podzespołów do PC, gdzie największe e-sklepy tej branży są
    jednym z kanałów sprzedaży a e-sklepy, które w 100% żyły z handlu przez
    Internet upadły bądź dogorywają. Jak myslisz dlaczego? Dlatego, że mieli
    niższe koszta i niższe ceny?

    j.

    --


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1