  • Data: 2009-12-30 17:38:32
    Temat: Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
    Od: "ZibiT" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Jakiego? Sklep internetowy i sklep "oflline" to dwa rozne sklepy. Ba,
    pewnie nawet dwoch roznych wlascicieli.

    Tak jest np. w sklepach Euro RTV AGD. Kilka razy kupowałem w ich sklepie
    internetowym bo bylo taniej niż w ich "normalnym" sklepie i odbierałem towar
    w tymże sklepie "normalnym". Wcale nie wydaje mi się to niezgodne z prawem.
    Bo w czym miałby być problem. Firmy dyktują ceny wg. własnych kalkulacji.
    Marek, a dlaczego Tobie wydaje się niezgodne z prawem ? Kiedyś funkcjonowało
    pojęcie spekulanta i często tak się mówiło o ludziach przedsiębiorczych.
    Pozdrawiam.