eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozbieżność cen w dużej sieci sklepów › Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
  • Data: 2009-12-31 13:35:04
    Temat: Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 31 Gru, 08:49, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > BK napisał(a):
    >
    > > Tak oczywiscie - obiektywna matematyka pokazuje, ze oplacenie kuriera
    > > oraz koszty uprawnien konsumenckich [odstapienie od umowy zawartej na
    > > odleglosc] sa zdecydowanie drozsze niz:
    > > - zatrudnienie sprzedawcow [wynagrodzenia, zus ect.]
    > > - wynajacie lokalu nadajacego sie do sprzedazy bezposredniej sprzetu
    > > agd/rtv oraz ponoszenie kosztow utrzymania takiego lokalu [ochrona,
    > > media ect.]
    > > - wystawienie asortymentu na wystawe [czyli zakupienie dla siebie
    > > kilku TV ect. ect. ktore pozniej mozna sprzedac jedynie pozniej
    > > kosztow]
    >
    > Żartujesz? Przecież omawiamy *konkretną* sytuację w które sklep oferuje
    > w prowadzonym pod swoją marką e-sklepie taki sam towar ale w niższej
    > cenie.

    Zartujesz - i myslisz, ze zadna sensowna siec sprzedazy nie jest w
    stanie policzyc, ze dochod X ze sprzedazy telewizora kanalem
    tradycyjnym uzyska przy marzy 20%, a przy kanale intenetowym
    10%? ? ;-)

    Zauwazyles, ze juz nikt nie prowadzi sieci sprzedazy w oparciu o
    16kartkowy zeszyt w kratke?

    Nawet jeden przedsiebiorca jest w stanie skutecznie liczyc koszty "n"
    kanalow sprzedazy i pod kazdy kanal ustawiac odpowiednia marze.

    Kanalem internetowym wiele firm sprzedaje taniej, bo ten kanal jest
    tanszy. Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby sprzedawac takze kanalem
    tradycyjnym - drozszym.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1