eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozbieżność cen w dużej sieci sklepów › Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
  • Data: 2009-12-31 09:05:11
    Temat: Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 31 Gru, 06:48, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Kazik napisał(a):
    >
    > > Moim zdaniem - calkowicie normalna. W koncu odpada im mnostwo kosztow
    > > przy sprzedazy przez Internet, wiec moga sobie pozwolic na promocyjna
    > > cene. Tak jest prawie wszedzie.
    >
    > Ale to jest bajka bo sprzedaz przez Internet obarczona jest kosztami
    > i większym ryzykiem dla sprzedawcy. Mam na myśli sprawy związane z
    > transportem oraz uprawnieniami konsumenta przy takiej sprzedaży. W
    > efekcie czego na niższą ceną mogą pozwolić sobie tylko te e-sklepy,
    > które powyższe mają w d... i co za tym idzie jeśli jakiś problem wystąpi
    > to konsument zostanie sam z problemem bo sprzedawca ręce od tego umyje.
    >
    > Opisany tu przypadek to ewidentnie marketing a nie sprzedaz ;)
    > Specjalnie wystawiaja nizsza cene w "sklepie" internetowym aby zwabic
    > klienta do sklepu gdzie okazuje sie, ze produkt jest drozszy. No ale
    > klient zawsze moze kupic "taniej" w sklepie internetowym ;P
    >
    > j.
    > --

    No tak. Bo jak wiadomo sklep nie moze byc jednoczesnie dystrybutorem.
    A dystrybutorzy jak wiadomo nie moga negocjowac z producentem/glownym
    importerem/ cen zakupu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1