    From: "qwerty" <o...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Renta inwalidzka - komu przysługuje?
    Date: Tue, 15 Jul 2008 12:09:13 +0200

    Witam,
    czy nie jest przypadkiem tak, że gdy się ma II grupę inwalidzką przyznaną na
    stałe oraz pobiera się zasiłek pielęgnacyjny przyznany na stałe, to powinno
    się raczej dostać rentę inwalidzką?

    Bo jakieś dla mnie to jest dziwne, że ja nie mogę dostać takiej renty, zaś
    osoby z III grupą inwalidzką pracują i pobierają dodatkowo rentę.

    Może mi jakiś prawnik wyjaśnić, jak to wszystko działa?

    Co się robi w takim przypadku, gdzie należy się odwoływać? (ZUSy, sądy
    odpadają, gdyż tamtejsi "prawnicy" powiadają, że się nie należy - wszystko
    oddalają).