  • Data: 2008-07-15 16:55:25
    Temat: Re: Renta inwalidzka - komu przysługuje?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zasiłek z jakiego tytułu?
    Ukończenia 75 lat?
    I grupy?
    Sprecyzuj.
    Od jak dawna masz rentę?

    > No to już nie masz i w tym rzecz.

    > Odwołać się od jego decyzji.
    Decyzję wydaje organ rentowy (ZUS)
    Więc nie odwołanie.
    Składasz wniosek do komisji lekarskiej o ponowne badanie.
    Sprawdź,czy termin ci nie uciekł.
    Jak cię ujają, wtedy do Sądu Pracy i Ubezp. Społ.

    Jeżeli miałeś na stałe, najprawdopodobniej przyszedł donos.
    Albo przypadkowo twoja sprawa wylazła i ktoś wpadł na pomysł zweryfikowania
    prawidłowości przyznania
    renty.
    Jeżeli tak- możesz powalczyć.
    IMO, nie powinno się zabierać praw nabytych.
    Niestety, w praktyce jest inaczej.
    R.