eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRekojmia na telefon › Rekojmia na telefon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Somebody <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rekojmia na telefon
    Date: Sun, 12 Oct 2003 19:28:20 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 7
    Message-ID: <caaxtl49rr9z.lj980sc5ewz7$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 213.155.181.33
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1065979716 24196 213.155.181.33 (12 Oct 2003 17:28:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Oct 2003 17:28:36 +0000 (UTC)
    X-User: errno
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.5.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:169713
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam pytanie. Czy mozliwy jest zwrot towaru nie posiadajacego wady ani
    prawnej ani fizycznej? W jakim terminie jesli jest to mozliwe?
    Dokladniej chodzi o telefon komorkowy w systemie pre-paid, ktory fizycznie
    jest sprawny, ale ne spelnia oczekiwan uzytkownika. Czy sprzedawca ma
    obowiazek przyjac taki telefon? Czy musi zwrocic pieniadze? Czy moze
    sprzedawca musi tylko wymienic telefon na inny (w domysle drozszy, za ktory
    uzytkownik bedzie musial doplacic). Dodam iz od zakupu minely 4 dni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1