eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRekojmia na telefon › Re: Rekojmia na telefon
  • Data: 2003-10-12 19:43:01
    Temat: Re: Rekojmia na telefon
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam pytanie. Czy mozliwy jest zwrot towaru nie posiadajacego wady ani
    > prawnej ani fizycznej? W jakim terminie jesli jest to mozliwe?
    > Dokladniej chodzi o telefon komorkowy w systemie pre-paid, ktory fizycznie
    > jest sprawny, ale ne spelnia oczekiwan uzytkownika. Czy sprzedawca ma
    > obowiazek przyjac taki telefon? Czy musi zwrocic pieniadze? Czy moze
    > sprzedawca musi tylko wymienic telefon na inny (w domysle drozszy, za
    ktory
    > uzytkownik bedzie musial doplacic). Dodam iz od zakupu minely 4 dni.

    tylko i wylacznie dobra wola sprzedawcy chyba ,ze telefon nie posiada cech ,
    o ktorych zapewnial sprzedawca lub umowa , instrukcja itd itp


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1