eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacje przelewu krajowego › Reklamacje przelewu krajowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Rysiek G." <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacje przelewu krajowego
    Date: Mon, 1 Oct 2007 19:05:30 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <fdr9cs$4hf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello081018219017.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1191258332 4655 81.18.219.17 (1 Oct 2007 17:05:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Oct 2007 17:05:32 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: ergiel
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:489270
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Ktoś orientuje się jakie są podstawy reklamacji przelewu krajowego,
    który został źle wypełniony, a "wyszedł" z konta? Wstawiłem jakiś
    czas temu omyłkowo zły numer konta, ale właściwe dane odbiorcy,
    więc przynajmniej powinien wrócić. Na jakiej podstawie rozmawiać
    teraz z bankiem?

    Pozdr.
    R.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1