eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zużytego produktuReklamacja zużytego produktu
  • X-Received: by 10.36.93.142 with SMTP id w136mr62363ita.10.1503651550897; Fri, 25 Aug
    2017 01:59:10 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.36.93.142 with SMTP id w136mr62363ita.10.1503651550897; Fri, 25 Aug
    2017 01:59:10 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder6.news.
    weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.
    nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!b76no166628itb.0!news-out.google.com!1
    91ni17itx.0!nntp.google.com!b76no166205itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000
    goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 25 Aug 2017 01:59:10 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.99.253.144;
    posting-account=Rm4vkgoAAACifos2ZkpPhQB_GJVuNlZd
    NNTP-Posting-Host: 217.99.253.144
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Reklamacja zużytego produktu
    From: asuszek <a...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 25 Aug 2017 08:59:10 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:763737
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Nie wiem jak od strony prawnej "ugryźć" reklamację. Klient w marcu 2016 zakupił od
    nas filtry do centrali wentylacyjnej, w czerwcu 2016 złożył reklamację na te filtry
    odesłał je i otrzymał nowy, ulepszony towar (zawierajacy inną lepszą włókninę). W
    listopadzie 2016 napisał znów reklamację ze te filtry które otrzymał w czerwcu 2016
    także są nieodpowiednie bo wyskakuje mu błąd na centrali - był poproszony o odesłanie
    tych filtrów jednak tego nie zrobił, dopiero wczoraj 24 sierpnia 2017 r. odesłał te
    filtry z kartką ze z powodów zdrowotnych nie mógł tego zrobić wcześniej, filtry są
    mocno zużyte (dostał 4 szt) dwie z tych czterech sztuk zostały/ wyglądają na
    wyczyszczone sprężonym powietrzem. Producent centrali zaleca wymianę filtrów co
    kwartał nie rzadziej niż dwa razy do roku, więc ta osoba mogła weoksploatować dane
    filtry i teraz nam przesłąć. Wspomnę że na te filtry nie mielismy nigdy żadnej
    reklamacji. Co możemy w takiej sytuacji zrobić? Mamy życzliwe podejście do klienta,
    jednak ta sytuacja jest dla nas trochę dziwna. Z góry dziękuję za porady.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1