    From: "Maksiu" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja przesyłki wartościowej PP
    Date: Mon, 2 Jun 2008 12:00:07 +0200

    Hej.

    Ostatnimi czasy wysłałem Pocztą Polską do klienta paczkę z zadeklarowaną
    wartością (400 zł).
    Po otworzeniu okazało się, że zawartość jest zniszczona. Ktoś musiał nią
    rzucić, albo nadepnąć (pudełko jest nadgniecione).

    Czy po odbiorze można taką przesyłkę reklamować?
    Kto ma to zrobić nadawca, czy odbiorca?
    Czy ewentualne odszkodowanie z zadeklarowanej wartości zostanie zwrócone
    nadawcy, odbiorcy, czy osobie reklamującej przesyłkę?

    Nadmienię, że koszta przesyłki pokrywałem ja, a nie kupujący.

    Z góry dzięki za pomoc.