eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja przesyłki wartościowej PP › Reklamacja przesyłki wartościowej PP
  • Data: 2008-06-02 10:00:07
    Temat: Reklamacja przesyłki wartościowej PP
    Od: "Maksiu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej.

    Ostatnimi czasy wysłałem Pocztą Polską do klienta paczkę z zadeklarowaną
    wartością (400 zł).
    Po otworzeniu okazało się, że zawartość jest zniszczona. Ktoś musiał nią
    rzucić, albo nadepnąć (pudełko jest nadgniecione).

    Czy po odbiorze można taką przesyłkę reklamować?
    Kto ma to zrobić nadawca, czy odbiorca?
    Czy ewentualne odszkodowanie z zadeklarowanej wartości zostanie zwrócone
    nadawcy, odbiorcy, czy osobie reklamującej przesyłkę?

    Nadmienię, że koszta przesyłki pokrywałem ja, a nie kupujący.

    Z góry dzięki za pomoc.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1