    From: " m" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja peknietej ramy w rowerze
    Date: Sat, 9 May 2009 14:54:04 +0000 (UTC)

    witam,
    2 tygodnie temu pekla mi rama w rowerze w miejscu
    gdzie siodelko wchodziw rame. Tydzien temu skonczyla mi sie gwarancja,
    ale oddalem tydzien przed koncem (trzymali 2tygodnie). Dostalem odrzuczenie
    reklamacji:"usterka powstala w skutek nadmiernego wysunieca sztycy
    podsiodlowej co doprowadzilo do uszkodzenia ramy". Na sztycy nie ma zadnych
    sladow wiec nie wiem na jakiej podstawie to ocenili, moze maja szklana kule.
    Sprawdzielm w instrukcji (oczywiscie po polsku nie dali) i jest napisane, ze
    sztyca powinna wchodzic na minimum 6cm w rame (na innej stronie, ze na 5.5).
    Musialem miec bardziej wsunieta gdyz inaczej nie dosiegalbym pedalow.
    Dzwonilem do federacji konsumentow, ale uslyszalem, ze praktycznie jedynym
    wyjsciem jest powolanie rzecoznawcy co kosztuje tyle, ze jest nieoplacalne.
    Co teraz zrobic?