  • 1. Data: 2009-05-09 14:54:04
    Temat: Reklamacja peknietej ramy w rowerze
    Od: " m" <b...@W...gazeta.pl>

    witam,
    2 tygodnie temu pekla mi rama w rowerze w miejscu
    gdzie siodelko wchodziw rame. Tydzien temu skonczyla mi sie gwarancja,
    ale oddalem tydzien przed koncem (trzymali 2tygodnie). Dostalem odrzuczenie
    reklamacji:"usterka powstala w skutek nadmiernego wysunieca sztycy
    podsiodlowej co doprowadzilo do uszkodzenia ramy". Na sztycy nie ma zadnych
    sladow wiec nie wiem na jakiej podstawie to ocenili, moze maja szklana kule.
    Sprawdzielm w instrukcji (oczywiscie po polsku nie dali) i jest napisane, ze
    sztyca powinna wchodzic na minimum 6cm w rame (na innej stronie, ze na 5.5).
    Musialem miec bardziej wsunieta gdyz inaczej nie dosiegalbym pedalow.
    Dzwonilem do federacji konsumentow, ale uslyszalem, ze praktycznie jedynym
    wyjsciem jest powolanie rzecoznawcy co kosztuje tyle, ze jest nieoplacalne.
    Co teraz zrobic?

  • 2. Data: 2009-05-10 17:50:28
    Temat: Re: Reklamacja peknietej ramy w rowerze
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 May 2009 14:54:04 +0000 (UTC), m napisał(a):

> [...]
    > wyjsciem jest powolanie rzecoznawcy co kosztuje tyle, ze jest nieoplacalne.

    Przykro to mówić, ale gdyby sztyca była wsunięta właściwie, mógłnyś tylko
    zgiąć rurkę siodełka a nie złamać ramę.
    Skoro jednak nie ma o tym wzmianki w instrukcji (musisz być PEWIEN że nie
    dali po polsku, inne języki cię nie obchodzą) odwołaj sie od reklamacji
    motywując ZGODNYM Z INSTRUKCJĄ użytkowaniem roweru (w instrukcji nic nie ma
    o wysunięciu sztycy, bo nie jest po polsku).

  • 3. Data: 2009-05-10 21:21:19
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    cranky <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Przykro to mówić, ale gdyby sztyca była wsunięta właściwie, mógłnyś tylko
    > zgiąć rurkę siodełka a nie złamać ramę.

    w instrukcji jest napisane min 6cm, przy takim wsunieciu nie siegam do pedalow
    wiec musialem miec glebiej

  • 4. Data: 2009-05-11 06:45:14
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    m napisał(a):

> [...]
    > minimum 6cm w rame (na innej stronie, ze na 5.5). Musialem miec
    > bardziej wsunieta gdyz inaczej nie dosiegalbym pedalow.

    Nie do końca rozumiem...

    Skoro podnosisz siodełko (sztyca jest wsadzona płycej), to jak można mówić o
    tym, że nie dosięgasz pedałów? Aby zbliżyć się do tych pedałów musiałbyś
    siodełko obniżyć, czyli sztyca byłaby głębiej.

    A może to jakiś inny rower jest?

    Mariano Italiano

  • 5. Data: 2009-05-11 07:57:08
    Od: m <...@F...pl>

    On Mon, 11 May 2009 08:45:14 +0200
    "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl> wrote:
    > Nie do ko_ca rozumiem...
    >
    > Skoro podnosisz siode_ko (sztyca jest wsadzona p_ycej), to jak mo_na
    > m_wi_ o tym, _e nie dosi_gasz peda__w? Aby zbli_y_ si_ do tych
    > peda__w musia_by_ siode_ko obni_y_, czyli sztyca by_aby g__biej.
    >
    > A mo_e to jaki_ inny rower jest?

    no o tym mowie wlasnie, ze sztyce mialem wlozona na glebiej
    niz 6cm bo przy 6cm i mniej nie dosiegalbym do pedalow

    --
    Mateusz Dworak
    o2.pl Spółka z o.o., ul. Jutrzenki 177, 02-231 Warszawa,