    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Date: Sun, 26 Mar 2006 13:30:24 +0200

    > A może poszli do lasu. Dlaczego dajesz wiarę napastnikowi, a nie dajesz
    > wiary napadniętemu?

    poneiwaz nie ma dowodu, ZAWSZE dam wiare oskarzonemu
    ( a mam zamiar w dalszej przyszlosci znalezc sie na srodku sali) a
    zdanei zeminie jezeli zostanie przedstawiony dowod po ktorym jakakolwiek
    obrona to bedzie zenada. Na tym polega panstwo prawa, zakladamy
    neiwinnosc a wine udowadniamy. A nei zakladamy wine, traktujemy ofiare
    jak swieta krowe a jej zezanie jak dowod koronny.
    Kazda osoba ktora twiredzi inaczej na 1000% zmeini zdanie jak sie
    znajdzie wtakiej sytuacji.
    Moge sie zalozyc ze zdecydowana wiekszosc rodzin tak zniszczonych ludzi
    przed tymi zdarzeniami podobne poglady posiadala.

    > Panienka jest określeniem pejoratywnym. Nie tylko one to zauważyły -
    > tylko one sie odezwały.

    odezwaly sie tez inne osoby. Z innymi pogladami, skad zalozenie ze to
    akurat Panny maja racje?

    > Wyciagnął sobie wnioski z tego, co napisałeś.

    wnioski debilne mjajace sie z prawda, bo wystarczy calosc przeczytac by
    wiedziec ze to nei prawda

    > Nie piszesz, że nie należy karać, ale wymyślasz 1001 powodów, żeby
    > wynaleźć sposób, żeby dowieść niewinności domniemanego sprawcy. To samo
    > dotyczy obrony - przynajmniej ja tak odbieram Twoje posty( jak się
    > domyślam Akulka, Kira i Ajgor pewnie też)

    probuje wbic w lepetyny ze zdarzenie wygladajace na ewidentne przstepwto
    popelnione przez konretnego czloiweka moze tylko pozornie tak wygladac a
    w rzeczywistosci moze byc tak ze ta osoba jest neiwinna i ZAWSZE kazdemu
    naiwnemu czlowiekowi ktory z gory zaklada wine oskarzonego twierdzac ze
    zeznanie ofiray jest koronnym dowodem (Akulka),czy zakldaajac ze osoba
    ktora w sadzie klamie musi byc psychicznie Chora (niesamowicie bystra
    Kira) rzucajac przy tym prostackie hasla w rodzaju "prawo chroni
    przestepcow"(rowniez Ty) nei majace absolutnie wniczym oparcia bede
    zwracac uwage.

    Dziwne ze Akulka w momencie gdy ja zaproponowalem oskarzeniejej o rozboj
    juz przstala uznawac moje zeznanie dowodem koronym skrzeczac cos o
    wywiadzie srodowiskowym ktory ma zupelnei inny cel, nie jest dowodem na
    wine sprawcy, moralnosc Kalego?

    > a czlowiek ktory
    >
    > "Kłamstwo powtórzone 100 razy staje się prawda";-)

    no jak ktos nie potrafi samodzielnie myslec to pewnie tak.
    syndrom rydzyka :-)

    > Twierdzisz, że policja dysponujaca całym arsenałem sposobów, fachowców,
    > sprzętu i czego tam jeszcze nie potrafi zgromadzić dowodów, a Ty
    > potrafisz to zrobić? To ja jestem za rozgonieniem tego towarzystwa,
    > skoro szary obywatel potrafi wiecej.

    Proszwe wskazac tekst w ktorym tak napisalem
    "że policja dysponujaca całym arsenałem sposobów, fachowców,
    sprzętu i czego tam jeszcze nie potrafi zgromadzić dowodów"

    > Ale prawdziwe, niestety.

    prawdziwe? niepowinienem usilowac udowdonic swej neiwiinnosci? To co mam
    zrobic, cieszyc sie z wyroku, przyjac kare pozbawienia wolnosci z
    usmeichem na twarzy? Rozbrajasz mnie.

    > Władza? Chyba miałeś na myśli wymiar sprawiedliwości? Owszem, to
    > naiwność - pies z kulawa nogą nie spojrzy na zebrane przez ciebie
    > dowody.

    zwlaszcza jak beda przesdtawiac nagrania, a prokuraura otrzyma
    zgloszenie przestepstwa w postaci przekroczenia uprawnein prze
    funkcjonariusza.

    > Słyszałeś ostatnio o aferkach z psychiatrami?

    slyszalem, tyle ze to nei prawo a ludzie, a dokladniej kolejni przestepcy.

    > I co z tego? Od pierwszego wydania do info o zatrzymaniach upłynęło duzo
    > wody w Wiśle.

    dokladnie tydzien. Przez ten czas oczekujesz ze imie podane przez matke
    zostanie zapomniane?

    > To prawo, a nie piii piii, niestety.

    ale te prawo nie rozrozinia pod tym wzgledem ani oskarzonego ani ofiare,
    wiec nei wiem po co o tym piszesz

    > Zadziwiające, jak często rozchorowuja się tuz przed odsiadką...

    a to juz wina lekarzy lamiacych prawo.

    > Cokolwiek wymyślą, i tak sie prawdy nie dowiesz, chyba, że zechce Ci się
    > udać na salę sądową.
    > Masz jakis uraz na tle PiS?

    nie trawie jak ktos probuje mi narzucic sposob myslenia, nazywa
    zlodziejem, przsteca, twierdzi ze mam cos do ukrycia tylko dlatego ze se
    z nimi nei zgadzam.
    Nie trawie jak ktos bezmyslnie chce umozliwic naduzycia (art 25) + sady
    24 godzinne + kilka innych pomyslow. Oczywiscie skoro sie z tym nei
    zgadzam to dla tych ludzi jestem kims gorszym i bronie przestepcow.

    P.