  • Data: 2006-03-26 15:19:35
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie daj Boże.

    daj Boze daj

    > A nei zakladamy wine, traktujemy ofiare
    >
    > Pominąłes taki szczegolik, że chodziło nie tylko o zeznania ofiary.

    a niby o co jeszcze ?

    > a co z rodzinami zniszczonymi przez działania oprawców?

    po pierwsze jezeli okaze sie rzeczywiscie sprawca to dostanie wyrok, po
    drugie jest mozliwosc wyoteczenia powodztwa cywilnego podczs procesu
    karnego. Instrumenty sa trzeba tylko znich korzystac.

    > A kto powiedział, że racja jest jedna? Ty masz swoja, ja mam swoja. Nie
    > uzywaj, proszę, pejoratywnych określeń.

    ja mam nei uzywac?
    "Jeśli jedna osoba mówi Ci, że jesteś osłem - olej to, ale jeśli
    powtórzy to 100 osób, rozejrzyj sie za składem siana." Może coś w tym
    jest, ze Tak Cię odbieramy?"

    jakim prawem piszesz "Tak cie odbieramy" ? Napisz tak ja cie odbiera,
    tak odbiera akulka, dziecko Kira, oraz ajgor, a jak ktos bedzie chcial
    sie dorzuc to sam napisze.

    > Po prostui jej nie zrozumiałeś. nie wystarczy powiedzieć, ze Akulka cie
    > napadła - pokaż świadków, którzy to widzieli, zapis z kamery, a Akulka
    > udowodni ci, ze w tym czasie była na Karaibach. Samo zeznanie to za
    > mało( ale jeśli na osiedlu słniesz z napadania na staruszki, to policja
    > do ciebie skieryuje pierwsze kroki)

    bylo zalozenie ze godziny sa doskonale dopasowane, byla tez mowa ze w
    pewnym miejscu kamera ja uchwycila, a ona swoje ... wywiad srodowiskowy
    i to ze jej rodzina moze poswiadczyc ze nigdy by teg nie zrobila, czyli
    sprowadza wszystko nie do tego co kto zrobil a kim jest.

    > Wynika z kontekstu. Po co ty chcesz szukac dowodów, skoro policja to juz
    > zrobiła? Skoro oni zrobili to dobrze, to logilka każe przypuszczać, że
    > Ty już nic nie wskórasz. A jeśli partaczą, to też nic nie wskórasz, bo
    > nie dopuszczą dowodów, bo kto się przyzna do partactwa?

    nie Pani Krys, przy takim odrwoceniu kota ogonem odrazu sprostowalem, ze
    policja nie ma tyle pracy ze nei zawsze jest w stanie rzeztelnie
    przeprowadzic kazde sledztwo, nie jeden raz slyszelismy o przypadku gdy
    nie ustalono danych sprawcy ktory byl np sasiadem oskarzonego i umorzono
    sledcwto z powodu niewykrycia sprawcy.

    Ojciec zgawalconej, zamordowanej i spalonej Ani jest zywym dowodem na
    potwerdzenie mojej racji, dla chcacego nic trudnego, takich przypadkow
    bylo kilka w mediach, a tylko kilka poniewaz zregoly ludzie potrafia
    tylko marudzic zamiast wziac sprawy w swoje rece (nie myl z samosadem bo
    to zenada)

    > A podobno to tobie maja udowodnic wine, więc Ty nie masz juz co robić To
    > co

    podobno, ale jak zauwazylas przyczepilem sie w tamtym watku bo jest ta
    zasada naginana a zezanie pokrzywdzonego traktuje sie nierzadko jako
    wystarczajacy dowod ew potwierdzony (to juz jest kpina moim zdaniem)
    okazaniem.

    Akulka oraz Ajgor a pozniej dziecko Kira nieudolnie próbowaly mnie
    przekonac ze tak powinno byc.

    > II instancja.

    nie zawsze sie uda, jak dobrze jest zagrane. Zreszta taki czlowiek z
    patologicznej rodziny, ktoreg nie stac na adwokata a na prawie sie nie
    zna nawet tej szansy nie dostanie.

    > ?
    wskazowka:
    art 327, art 540 KpK
    zdaje sie ze osoby ktore by otrzymaly material dowodowy sa zwiazane z
    powyzsza ustawa czyz nie ?

    > Od 6 lutego minal dopiero tydzień? A to ciekawe.

    tydzien dwa, trzy co za roznica, faktem jest ze sie rodzina sama
    wypowiadala w roznych mediach podajac dane chlopca, wiec tez rzarzut z
    twojej strony jest nie na miejscu.

    > Bo wiesz, prawo samo się nie złamie, ani nie zastosuje - zawsze ludzie
    > zawodzą. Widać wszystkim sie opłaca.

    widac tak, ale to inny temat.

    > To nie do mnie te pretensje.

    i takich nie mam

    > Sądy 24 godzinne mialy byc przede wszystkim dla chuliganów, w dodatku
    > złapanych na gorąco. I to by akurat było gites - złapany, osądzony,
    > ukarany - moze drugim razem pomysli przez chwilę, czy opłaca mu się
    > nabroić.

    wyobraz sobie teraz taka sytuacje:
    Jest grupka mlodziezy, wpada policja szukajac chlopaka ktory cos tam
    zniszczyl. Jeden koles zaczyna kozaczyc, mowi "wam placa nie mi sami go
    szukajcie", no to Ci sobie mysla "to my Ci k. pokazemy" i chlopak przed
    sadem staje. Nie ma absolutnie zadnych szans na jakokalwiek obrone, bo
    zanim cokolwiek do niego dojdzie bedzie juz w wiezieniu.
    Po za tym nie ma sprecyzowanego pojecia huligan, Ziobro za huligana ma
    osobe ktora dopuszcza sie morderstwa (patrz jego wypowiedz u Tomasza
    Lisa) a taka osoba to nie Huligan A morderca jak slusznie zauwazyl M.
    Filar z Krakowa. A morderca nidgy nie byl w polsce bezkarny, nigdy
    nieotzrymal przy zwyklym mordzie wyroku w zawiasach, wiec rzucanie
    takich hasel jako argumentu za sadem 24 godzinnym jest sk.....
    oglupiajacym polakow. To sie zdaje populizm nazywa .

    Bylby 'za' gdyby byly jasno okresole dowody: nagrania z kamer
    przemyslowych lub tych montowanych w samochodach policyjnych lub
    wyposazyc policje w kamery, Wtedy huliganow ze stadionow mozna jak dla
    mnie zamykac nawet po 15 minutach.
    Same niczym nie potwierdzone zeznanie policjantow nie powinno byc
    dopuszzcalne bo wiadomo ze zawsze spojnie zeznaja dokladnie to samo
    no i sklad sadu bez zmian jezlei o ilosc chodzi, lawnikow wyrzucic.

    P.