  • Data: 2024-05-25 01:46:22
    Temat: Re: znów ten wrocław [Policja,paralizator,zgon,Inowrocław]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Blady strach padł na szeregi bo nowa generacja niepsujących kamer? Byli
    > tak zdegenerowni, że uznali, iż (to coś co zrobili) ujdzie, ale nie
    > wzieli pod uwagę, że zmienił się klimat, czy też w Kujawsko-Pomorskim
    > inne standardy?

    Klimat się chyba zmienił. W przypadky stachowiaka nagranie było więc
    różnicy nie ma. Tak samo policjanci byli tak zdegenerowani że uznali że
    ujdzie. Myślę że po prostu obecnie wszystkie przypadki śmierci w czasie
    interwenicji trafiają do kogoś na górę i jest polityczna decyzja nie
    bronić kulsonów kontrowersyjnymi biegłymi z łodzi. Ciężkie czasy dla
    kulsonerki - nie wolno bezkarnie ludzi zabijać!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!