  • Data: 2008-07-23 11:40:16
    Temat: Re: zmiana właściciela firmy
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 23 lipiec 2008 11:08
    (autor Paweł Marcisz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    oglegroups.com>):

    > Firma osoby fizycznej musi zawierać również imię, więc nie są to firmy
    > osób fizycznych.

    Czy ja ci nie mówiłem już, że masz przeczytać wątek? Mówiliśmy właśnie o
    stosowaniu nazewnictwa różniącego się właśnie tylko częścią nazwiskową.
    I niektórzy twierdzili, że tak nie wolno.

    --
    Tristan