  • Data: 2013-03-24 12:08:28
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2013 02:06, Habeck Colibretto pisze:

    > Widzę, że konkrety.
    > Dubaj to nie kraj ale niech będzie.

    Osobna jurysdykcja.

    > Ciekawie wyglądają takie zestawienia:
    > http://www.nationmaster.com/graph/cri_rob_vic-crime-
    robbery-victims
    > http://www.nationmaster.com/country/pl-poland/cri-cr
    ime
    > http://www.nationmaster.com/country/sa-saudi-arabia/
    cri-crime

    Są kradzieże? Są. Żeby to był choćby rząd wielkości różnicy...

    Swoją szosą trochę śmierdzą mi dane dla Polski - wg tej strony ponad 1/3
    Polaków ma kłopoty z prawem z powodu narkotyków.

    > Co do Dubaju -
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_the_United_Ara
    b_Emirates

    "However, the U.S. Embassy advises U.S. citizens to take normal
    precautions against theft, such as not leaving a wallet, purse, or
    credit card unattended. Although vehicle break-ins in the UAE are rare,
    U.S. citizens are encouraged to ensure that unattended vehicles are
    locked and that valuables are not left out in plain sight".

    Czyli normalnie.

    Stawiałbym raczej na ten drugi czynnik.