    From: "żuk" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zla praca, zly pracodawca
    Date: Fri, 31 Jan 2003 09:30:08 +0100
    Sender: z...@p...onet.pl@systemy206.toya.net.pl

    tyle że nie do końca jest pewne czy to jest wystarczający powód do
    rozwiązania umowy bez wypowiedzenia z winy pracodawcy...wg mnie to nie jest
    ciężkie naruszenie obowiązków pracodawcy - ja autorytetem nie jestem ale to
    pamiętam jeszcze z wykładów ;-)...oczywiście to jest obowiązek, ale nie
    przestrzeganie go tj nieterminowa wypłata to nie ciężkie naruszenie
    obowiążków pracodawcy...pozdrowienia
    żuk